петък, 20 януари 2017 г.

Маслени сладки с шприц

Спомняте ли си го ...

сигурна съм че всеки има някъде из шкафовете си тази класика!

На спирах да се възхищавам на майка ми  и курабийките които правеше с шприца ...колко пъти пробвах като малка, но силата все не ми стигаше :)

От няколко седмици ме преследваше тази мисъл! Накрая се разрових, намерих шприца и рецептата от маминия тефтер и  ето резултата!

Божествено вкусни, топящи се в устата с аромат на ванилия!

250 гр. захар
300 гр. брашно
250 гра масло / аз използвах прясна домашна мас - точно както едно време!/
половин чаена лъжичка сода бикарбонат
ванилия
Замесете меко тесто, това е важно, за да минава лесно през шприца, напълнете шприца и действайте.


Печете на 180 градуса, докато добият златист вид, напръскайте с разтопен шоколад.

 еее не успях да им направя подобаващи снимки, но пък са толкова вкусни...
Няма нищо вкусно от това, което носи вкуса на детството и милите спомени!

Няма коментари:

Публикуване на коментар